Strony

czwartek, 12 października 2023

Planer ogrodnika na 2024: Mój Ogród Planer 2024

 

Zapraszam do zapoznania się z ogrodowym notatnikiem: 

Mój Ogród Planer 2024!

 Dostępny na:

https://zielony-sad.pl/sklep/kalendarze-planery/planer-ogrodnika-2024/ 

lub allegro:

https://allegro.pl/oferta/moj-ogrod-planer-2024-planer-ogrodniczy-pdf-planer-ogrodnika-planer-2024-14484516114 

 Mój Ogród Planer 2024 /PDF do druku/ to kompletny notatnik – organizer ogrodniczy dla każdego, kto kocha ogrodnictwo. Planer i jednocześnie dziennik został zaprojektowany tak, aby prowadzenie ogrodowych notatek było proste i łatwe. Z kalendarzem rocznym na cały 2024, stronami z miesięcznymi kalendarzami i dziennikiem ogrodowym jesteś gotowy do zapisania każdego wydarzenia w Twoim ogrodzie w tym roku. Strony z harmonogramem prac sezonowych, listą rzeczy do zrobienia na każdy miesiąc i celami ogrodowymi na każdy sezon pomogą Ci zaplanować pracę i sprawdzić, co zostało zrobione. Masz również stronę z podsumowaniem roku 2024. Lista ulubionych sklepów, listy życzeń ogrodniczych, rejestry zakupów i śledzenie wydatków ogrodowych pomogą Ci utrzymać budżet ogrodowy w ryzach. 

Mój Ogród Planer 2024 jest przygotowany specjalnie dla Ciebie, abyś mógł zaplanować swój przyszły sukces w wymarzonym ogrodzie. 

Mój Ogród Planer 2024 jest dostarczany w formacie PDF – gotowy do wydrukowania i używania jako planer z miejscem na notatki. 

 Rozmiar i druk: plik PDF, 78 stron, format A4 (210x297mm)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...